preload

044 390 75 90

044 390 75 90
0800 210 904 Безкоштовно зі всіх операторів
+380 (98) 189-35-01 Сервісний центр
Графік роботи:
Контакт-центр: Пн-Вс 09:00-21:00
Магазин: Пн-Вс 10:00-21:00
Каталог
  • Геймінг і кіберспорт
  • Поп-культура
  • Комп'ютерний світ
  • Товари для дітей
  • Франшизи
  • ТВ і Аудіо
  • Блог
  • Акції
  • Уцінка
  • Геймінг
  • Fan store
  • Новинки
  • Знижки
  • 0 0

    Допомога / FAQ

    Оплата і доставка

    minus plus
    Куди і на яких умовах здійснюється доставка?

    Умови доставки залежать від регіону. Ми доставляємо товари по всій Україні, крім АР Крим і деяких регіонів Донецької і Луганської областей.

    Ви також можете самі забрати замовлення в нашому магазині в м. Київ, в точках в великих містах і в відділеннях Нової Пошти.

    Умови доставки побутової техніки дещо відрізняються від інших товарів.

    minus plus
    Як я можу оплатити своє замовлення

    Оплата готівкою при отриманні замовлення

    Накладений платіж через Нову Пошту - вартість послуги 2% від суми платежу + 20грн.

    Оплата через термінал в пункті видачі товарів, за адресою м.Київ, вул. Василя Стуса 35-37 (м. Академмістечко / Житомирська).

    Оплата банківськими картами по виставленому рахунку

    Безготівковий розрахунок для юридичних осіб (з ПДВ)

    minus plus
    Як здійснюється доставка по Києву

    Замовлення по Києву доставляються з понеділка по п'ятницю з 13:00 до 21:00. У суботу та неділю замовлення не доставляються.

    Доставка великогабаритних товарів (наприклад: телевізори, пилососи і т.д) доставляються тільки з 13 до 19.

    Якщо вартість замовлення до 2000 грн, то доставка по Києву ПЛАТНА 50 грн, від 2000 грн - доставка безкоштовна.

    minus plus
    Як здійснюється доставка по Україні

    Доставка по Україні Новою поштою.

    Якщо вартість замовлення до 2000 грн то відправка по Україні платна 50 грн + накладений платіж (2% від загальної вартості замовлення + 20 грн).

    Якщо от 2000 грн замовлення, то доставка безкоштовна, але клієнт оплачує накладений платіж.


    Самовивіз по Україні Justin.

    Безкоштовно - незалежно від вартості замовлення.

    Накладений платіж сплачується покупцем.

    minus plus
    Чи можна приїхати до вас в офіс?

    Так, наш магазин розташований за адресою м.Київ, пр-т Степана Бандери, 23 (м. Почайна), ТЦ "Городок".

    Ви зможете подивитися товари наживо і купити їх. Якщо Ви хочете якийсь конкретний товар, можна попередньо уточнити його наявність по телефону. Якщо цього товару не виявиться в магазині, ми доставимо його зі складу до Вашого приходу.

    minus plus
    Як можна оплатити замовлення готівкою?

    Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх населених пунктах на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми видаємо Вам товарний чек.

    minus plus
    Як оплатити товар за безготівковим розрахунком? Чи є ви платником ПДВ

    Ви можете оплатити замовлення банківським переказом або за допомогою платіжних карт Visa і MasterCard будь-якого банку.

    Зателефонуйте або напишіть нам і ми відправимо Вам рахунок-фактуру по електронній пошті або по факсу. Ми є платниками ПДВ і податку на прибуток на загальних підставах.

    При отриманні товару ви отримаєте всі необхідні документи:

    - гарантійний талон;
    - видаткову накладну;
    - податкову накладну.

    Оплатити замовлення картами Visa і MasterCard можна тільки при оформленні замовлення через сайт.

    minus plus
    Що потрібно для отримання товару, сплаченого за безготівковим розрахунком?

    Для приватних осіб:

    - паспорт.

    Для юридичних осіб та СПД:

    - довіреність, виписана на пред'явника

    - копія свідоцтва платника ПДВ (якщо є).

    Без оформлення довіреності товар може отримати директор підприємства особисто, із запевненням видаткових накладних круглою печаткою підприємства.

    minus plus
    Чи можлива оплата замовлення банківською картою?

    Ви можете оплатити замовлення онлайн будь-якою картою Visa і MasterCard будь-якого банку без комісії.

    Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом: під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі "Оплата" вам потрібно вибрати «Visa / MasterCard». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів ПриватБанку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.

    Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, на ПІБ якого оформлений замовлення, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі паспорт.

    Гарантія та сервісне обслуговування

    minus plus
    На які товари надається гарантія?

    На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон магазина фундук.
     
    Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

    minus plus
    Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

    Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.
     Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні або уточнити у оператора магазину Фундук.
     
     Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:
     
     - модель;
     - серійний номер;
     - гарантійний термін;
     - дата продажу товару.
     
     Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
     
    Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.

    minus plus
    Я можу обміняти або повернути товар?

    Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
     
     Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:
     
     - товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. П .;
     - товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
     - збережені всі ярлики і заводське маркування.
     
     Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

    minus plus
    Де і як можна зробити обмін або повернення?

    Обміняти або повернути товар можна в нашому сервісному відділі за адресою:

    Проспект Академіка Палладіна, 16 c 10-00 до 21-00 без вихідних.

    При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

    Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад, за допомогою "Нової Пошти". Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

    Обмін і повернення товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця.

    Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця в протягом 30 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

    Завантажити приклади заяв:
    Заява на повернення товару (.docx)
    Заява на обмін товару (.docx)

    minus plus
    Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

    Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
     
     Для цього, будь ласка, надайте нам:
     
    - товар з повною комплектацією;
    - гарантійний талон;
    - документ, що підтверджує оплату;
    - висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

    minus plus
    У яких випадках гарантія не надається?

    Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
     
     - порушена збереження гарантійних пломб;
     - є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
     - порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
     - було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
     - неправильно заповнений гарантійний талон;
     - серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
     
    Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
     
     - природний знос або вичерпання ресурсу;
     - випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. П.);
     - пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
     - пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
     - пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
     - пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
     
     Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.
     
     До таких товарів відносяться:
     
     перо-пухові вироби
     дитячі ігрушкімягкіе
     дитячі іграшки гумові надувні
     рукавички
     тюлегардинні і мереживні полотна
     білизна натільна
     білизна постільна
     панчішно-носочниеізделія
     друковані видання
     диски для лазерних систем зчитування із записом
     товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
     товари для особистої гігієни (наприклад: епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся)
    продовольчі товари (дитяче харчування і т.д.)

    Питання та відповіді

    minus plus
    Який у вас графік роботи?

    Магазин працює з 10-00 до 21-00 без вихідних і перерв.

    minus plus
    Я хочу обміняти або повернути товар. Який графік роботи у сервісного відділу?

    Сервісний відділ працює: c понеділка по п'ятницю з 10-00 до 21-00. За адресою: м Київ, пр-т Степана Бандери, 23 (м. Почайна), ТЦ "Городок".

    minus plus
    На сайті вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?

    Ви можете залишити свою адресу електронної пошти і ми надішлемо Вам повідомлення, як тільки товар з'явиться в наявності.

    minus plus
    Які переваги дає реєстрація?

    Реєстрація дозволяє вам:

    - переглядати їхню історію замовлень;
    - отримувати по електронній пошті розсилку про новинки та акції магазину Фундук.

    Логіном для входу (т. е. полем, по якому система зможе вас розпізнати) є адреса електронної пошти.

    minus plus
    Як скасувати замовлення?

    Ви можете скасувати замовлення по телефону (044) 390-75-90.

    minus plus
    Що робити, якщо оплачений товар не було доставлено?

    Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності (за якимись причинами) Вашого товару в офісі перевізника, ми протягом 2 - 3 днів відправимо Вам новий товар.

    minus plus
    Яка гарантія, що після передоплати замовлення я його отримаю?

    У вас залишаються два документа, які підтверджують наше з Вами співробітництво: виписана нами рахунок-фактура і документ про оплату, який надає банк. При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед Вами. Воно погашається тільки після підписання накладної, яку Вам привезе кур'єр.

    Таким чином, у Вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також Ваші інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів".

    minus plus
    Яка гарантія, що відправляється товар не підмінять в дорозі?

    Будь-який товар супроводжується заповненим гарантійним талоном, в якому вказано його серійний номер. Таким чином, будь-яка підміна виключена.

    Не знайшли відповідь на своє питання?

    close