Гарантія

Я можу обміняти товар або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Тобто Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У разі, якщо ви звернулися протяго 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на Вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.

Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

Обміняти або повернути товар можна в пункті видачі товару за адресою Київ, пр-т Степана Бандери, 23 (м. Почайна), ТЦ "Городок".

При собі вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон і товарний чек.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно відправити «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел .: + 38-044-390-75-90. Умови обміну або повернення товару вказані вище.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, в Товарі, який ви у нас купили або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Гарантійне обслуговування продукції JBL

Звертаємо увагу на те, що необхідно зберігати упаковку від навушників JBL на час гарантійного періоду. Так як для гарантійного обслуговування в офіційному сервісному центрі, потрібна ідентифікація пристрою за серійним номером, який є тільки на упаковці. У разі якщо упаковка з серійним номером буде загублена, будемо змушені відмовити в гарантійному обслуговуванні.