Телефон не ловить мережу, що робити?
15.08.2018
В продовження теми корисних лайфхаков сьогодні в блозіFunduk.uaми розповімо про те, що робити, якщо телефон не ловить мережу. З цією проблемою стикаються багато користувачів, але більше випадків вона вирішується дуже простим способом – включенням і вимиканням бездротових з'єднань у самому мобільному апараті. Про те, що робити, якщо цей метод не допоміг – у нашій новій статті.
Для зручності використання ми розділили її на дві частини: у першій поговоримо про те, що робити, колисмартфонне ловить мобільну мережу, у другий – що робити при втраті сигналу Wi-Fi.
Чому телефон не ловить мережу мобільних операторів?
Мобільне покриття сьогодні є нехай і не скрізь, але практично повсюдно, що, загалом-то, не заважає йому періодично зникати – наприклад, в «мертвих зонах» між населеними пунктами або у разі виходу з ладу однієї з базових станцій оператора. Так що перше, що вам варто зробити, коли пропав сигнал зв'язки втелефон– перевірити його на інших пристроях. Зробити це дуже просто: достатньо опитати пару людей навколо, чи є сигнал у них. Природно, потрібно питати тих, хто користується послугами того ж оператора – для інших мобільних мереж зв'язок може бути доступна і працювати в коректному режимі.
Якщо на інших пристроях зв'язок є, значить, потрібно шукати проблему в своєму пристрої. Причиною втрати зв'язку може бути:
-
Невдалий чохол, що перешкоджає зв'язку;
-
Програмне забезпеченнясмартфона;
-
Sim-карта;
-
Апаратна частина телефону.
Проблему з чохлом вичленувати найпростіше – вона виникає після покупки нового аксесуара і зникає, як тільки ви знімаєте його з пристрою. Щоб уникнути подібної неприємності, купуйте тільки якісні фірмові аксесуари і перевіряйте їх ще в магазині.
Найпростіший варіант перевірки, в чому проблема (у смартфоні або сім-карти) – переставити «сімку» в інший пристрій. Якщо у вас є така можливість, обов'язково скористайтеся нею – так ви заощадите час на пошук причини. Якщо такої можливості немає, вам варто оглянути sim-картку на наявність пошкоджень. Якщо з нею все нормально з фізичної точки зору – ні тріщин, не окислилися контакти і тд – найпростіше почати пошук несправності з програмної частини.
Для цього вам необхідно:
-
Перезавантажити бездротові модулі окремо пристрою «шторкою» з налаштуваннями;
-
Вимкнути всі модулі за допомогою «режиму польоту», після чого включити їх назад;
-
Перезавантажити смартфон повністю;
-
У разі збереження проблеми – спробуйте знайти мобільну мережу вручну і підключитися до неї самостійно;
Якщо ні один метод рішення не допоміг – ви також можете скинути пристрій до заводських налаштувань, але ми все ж рекомендуємо робити це після перевірки сім-карти на працездатність.
Але як же перевірити сімку, якщо під руками немає іншого пристрою? На жаль, ніяк. Єдиним методом залишається допомога оператора – вам необхідно звернутися в сервісний центр. Але є передумови, які розташовують до виходу sim-карти з ладу, це:
-
Попадання смартфона в воду і окислення контактів на картці;
-
Сім-карта була куплена дуже давно і не соовтетствует актуального покоління мобільних мереж (не підтримує зв'язок 4G/5G, такі карти оператор може просто відключити);
-
Ви давно не користувалися сім-картою, не здійснювали дзвінки з цього номера. Такі профілі також можуть бути відключені.
Крім того, проблема зі зв'язком може вказувати на наявність апаратних несправностей. Найчастіше виходять з ладу модуль приймач-передавач або антена зв'язку. Запідозрити цю неприємність можна, якщо ви недавно ронили пристрій чи били його, а тепер пристрій не бачить жодної доступної мережі при перегляді розширених налаштувань. Ну, а якщо девайс потрапляв у воду, його внутрішні плати і контакти могли окислитися, і це теж могло призвести до виникнення проблеми. На жаль, але усунути цю неприємність можуть тільки досвідчені фахівці в сервісному центрі, так що якщо ви впевнені, що проблема не в sim-карті або програмної частини пристрою, вам варто якнайшвидше звернутися в СЦ.
Чому телефон не ловить вай фай?
Проблема з підключенням смартфона до мереж Wi-Fi багато в чому схожа з описаною вище ситуацією, але тільки вона точно не пов'язана з sim-картою, так що перевіряти вам потрібно або пристрою, або його апаратну частину.
Крім того, мережі Wi-Fi і користувальницькі роутери не настільки стабільні у своїй роботі, як мобільні вишки операторів, так що перевіряти на працездатність варто ще і джерело сигналу.
Щоб перевірити, в якому з пристроїв криється причина, вам необхідно:
-
Подивитися, бачить ваш смартфон мережі Wi-Fi взагалі;
-
Перевірити доступність мережі Wi-Fi на інших пристроях.
У випадку, якщо ваш смартфон бачить всі мережі, окрім вашої власної, вам доведеться усувати проблему в роутері. Ну, а якщо сигнал від маршрутизатора бачать і без проблем використовують інші девайси, крімтелефонувам варто шукати причину в мобільному апараті.
-
Зніміть з нього чохол, щоб переконатися, що ніщо не заважає пристрою коректно отримувати сигнал;
-
Вимкніть та увімкніть модуль Wi-Fi, спробуйте повторити пошук мережі;
-
Включіть і вимкнути режим польоту»;
-
Перезавантажтесмартфон;
-
Виконайте скидання налаштувань до заводського рівня або спробуйте перепрошити девайс;
Якщо проблема не зникла – найвірогідніше, вона криється в апаратній частині. На жаль, самостійно цією проблемою розібратися буде непросто, і робити це варто тільки в тому випадку, якщо ви вмієте перепоювати плати і працювали з подібними проблемами раніше. В іншому випадку вам варто звернутися в сервісний центр.
Щоб усунути проблему в маршрутизаторі:
-
Перезавантажте маршрутизатор кнопкою Reset або за допомогою клавіші включення;
-
Спробуйте активувати підключення смартфона до роутера з допомогою кнопки WPS;
-
Перевірте, не виключена трансляція Wi-Fi в розширених налаштуваннях мережевого пристрою;
-
Переконайтеся, що в роутері включений його безпровідний модуль;
-
Перенастройте мережа Wi-Fi заново, щоб усунути неполадки в роботі існуючої мережі ;
-
Спробуйте примусово перевести свій смартфон з режиму 2,4 ГГц на 5 ГГц або назад в налаштуваннях роутера.
Крім того, обов'язково варто перевірити наявність вхідної мережі на WAN-порт – можливо, у вас виникли проблеми з вашим провайдером та вхідним сигналом від нього. В такому випадку ви будете бачити напис "Без доступу до інтернету", або "Обмежено" на комп'ютері, а на смартфоні не буде доступу до інтернету при збереженні Wi-Fi сигналу як такого.
Якщо ні один з методів не допомагає, ви можете перепрошити роутер. А якщо проблема не усунулася з допомогою цих методів, вам варто все так само звернутися за допомогою в сервісний центр або придбати новий маршрутизатор.
Сподіваємося, що з нашою допомогою вам вдалося вирішити свої проблеми з доступом до мобільної мережі або Wi-Fi, і тепер всі ваші пристрої працюють стабільно.
Найбільш обговорюване
- Телефон показує, що що в ньому навушники: що робити? 30.08.2018 511040 52
- Як правильно заряджати новий смартфон 10.07.2018 73416 6
- Як розігнати процесор на ноутбуці 08.07.2020 31917 5
- Огляд медіаплеєра inext TV4 Megogo TV Box 22.05.2020 6432 5
- Телевізор пише немає сигналу: що робити? 19.09.2018 198789 4
- Навушники випадають з вух, що робити? 13.08.2018 149679 4
- Як передати файли з комп'ютера на iPhone 28.09.2018 52744 4
- Болить рука від мишки 04.10.2018 24710 4
- Що таке ігровий движок? 22.11.2018 15278 4
Тільки свіжі новини
Коментарі
Всього : 0 кометарів