preload

098 390-75-90

098 390-75-90
Графік роботи:
Контакт-центр: Пн-Вс 09:00-21:00
Магазин: Пн-Вс 10:00-21:00
Каталог
  • Геймінг і кіберспорт
  • Поп-культура
  • Товари для дітей
  • Франшизи
  • Блог
  • Акції
  • Уцінка
  • Геймінг
  • Fan store
  • Товари для дітей
  • Новинки
  • Знижки
  • 0 0

    «Раз дощечка, два дощечка», або як підступитися до Minecraft

    news_title

    calendar 23.03.2017

    Багато хто з нас в дитинстві приміряли на себе роль конструкторів, будівельників, дизайнерів і творців незвичайних світів. Для цього потрібні були найпростіші речі: конструктор, папір і фарби, подушки і меблі або просто купа гілок у дворі. І все це перетворювалося в незвичайні машини, дивовижні будинку, казкові інтер'єри і фантастичні пейзажі завдяки лише одній фантазії. Такі розваги не чужі і сучасним дітям — вони всі так само збирають монстро-гаджети з конструктора, будують бастіони з подушок і прикрашають кімнати наскельним живописом. І ці ігри тепер не залишаються тільки вдома або у дворі, але і супроводжують їх у цифровий реальності. Звичайно, більшість відео-ігор не дають такого простору для уяви, як всякі саморобні домашні конструкції (не дарма ж над ними працювали дизайнери, сценаристи та аніматори). Але є одна гра (насправді вже не одна), в якій можна створити все що завгодно, і при цьому вона залишає ще багато простору для фантазії.

    Подушечный форт может выглядеть довольно пристойно

    Ви, напевно, вже здогадалися, що мова піде про Minecraft. Перед тим як перейти до неї самої, розповімо трохи про її історії. Ідея цієї гри народилася у шведського гейм-дизайнера Маркуса «Notch» Перссона на початку 2009 року. Він задумав створити гру «пісочницю» - в якій у гравця немає якоїсь певної мети, але зате навколо нього розкинувся великий світ, в якому він може творити все що завгодно. Почавши розробку навесні 2009 року, він вже влітку почав попередні продажу з доступом до предрелизной версії гри. Швидкий розвиток розробки з урахуванням відгуків та рекомендацій гравців, привертало до гри все більше і більше уваги.

    Создатель Minecraft и владелец состояния в 2,5 миллиарда - Маркус «Notch» Перссон

    Незабаром Notch пішов з основної роботи і зайнявся виключно Minecraft. А через рік зароблених грошей вистачило на відкриття студії Mojang («гаджет» на шведському). Ще через рік в студії працювало двадцять чоловік. У вересні 2014 року Minecraft став найбільш продаваною грою для персональних комп'ютерів (за даними на грудень 2016 року гра продовжує утримувати цей титул з 25 мільйонами проданих копій). А в листопаді того ж 2014 року студії Mojang (разом з усіма правами на Minecraft) викупив Microsoft за 2,5 мільярда доларів. До цього моменту Minecraft встиг охопити всі популярні платформи: персональні комп'ютери під управлінням Windows, Linux, Mac OS, мобільні пристрої Apple, планшети і смартфони на Android і Windows, а так само всі ігрові консолі минулого та поточного покоління.

    Уже одна заставка игры говорит о том что с графикой у нее все сложно

    Чим же обумовлений цей вражаючий успіх Minecraf? Адже по дизайну інтерфейсу (він простий) і графіку (все в грі зроблено з блоків) йому далеко до розрекламованих в ігрових медіа ААА проектів. А бере Minecraft своєї розширюваність і реиграбельностью. Недолік полігонів можна заповнити фантазією, а от якщо в грі неможливо втілити ваш задум, то з цим ваша уява не допоможе.

    Восемь площадей Земли это ну просто очень много пространства

    З втіленням ідей в Minecraft все дуже цікаво. Спочатку Notch відштовхувався від ідеї зробити віртуальний світ як спрощену версію реального. Тобто, з усім що навколо нас у грі перебуває можна взаємодіяти: рубати дерева, рвати траву, копати землю. При цьому видобуваються якісь ресурси, з яких можна створювати інструменти, предмети побуту та пристрої. Можливість зібрати з видобутих ресурсів будь-які предмети та підтримка грою модів (що дозволяє додавати в неї все нові й нові конструкції та гаджети), відкривають величезний просто для втілення самих різних ідей. А величезний простір ігрового світу практично не обмежує політ фантазії. Висота карти становить 256 блоків, а площа може у вісім разів перевищувати площа Землі (враховуючи, що межі ігрового світу утворюють квадрат з довжиною сторони в 60 мільйонів блоків).

    Minecraft в дополненной реальности вместе с Microsoft Hololens

    Можливості Minecraft виявилися цікаві не тільки ентузіастам, які примудряються відтворювати цілі фентезійні світи (той же Вестерос), робити повнорозмірні копії архітектурних пам'яток або навіть цілих країн є група гравців отстраивающих віртуальну Німеччину), створювати циклопічні механізми які здатні створювати цілі галактики (так, ми не обмежені тільки поверхнею «планети»). Microsoft придбала Minecraft не тільки як гру, але і як відмінну платформу для експериментів. На ній вдосконалюються всі нові технології взаємодії людини з комп'ютерним світом. Віртуальна реальність доповнена реальність — всі їх реалізації пройшли випробування грою в кубики.

    Minecraft в обучении - это совсем даже не шутка, а реальный проект

    Зрештою в Microsoft зрозуміли, що Minecraft так само дуже добре підходить для навчання. Вони навіть випустили спеціальну редакцію цієї гри, орієнтовану на використання в класі. Адже набагато простіше пояснити принцип роботи гідроелектростанції, якщо всім класом попрацювати над створенням її функціональної копії. Так же простіше і наочніше сприймається інформація про історичних подіях і боях, якщо учні можуть взяти безпосередню участь у їх рольовому отыгрыше. Загалом, навчання через гру виявилося дуже ефективним рішенням. Так що цілком можливо, що через пару років знайомство з Minecraft стане в нагоді, якщо ви вирішите допомогти вашій дитині впоратися з домашнім завданням.

    Угадаете какое произведение так майнкафтизировали?

    Як бачите, Minecraft-це не просто гра. Це вже швидше культурне явище, яке вийшло далеко за спочатку відведені йому рамки. Точно так само як Lego вже давно не просто конструктор. Як підступитися до цього явища? Та дуже просто — все ж це просто гра. А ігри люблять всі (принаймні в редации техноблога інтернет-магазину Funduk).

    Минимализм интерфейса просто шокирует

    Відкривши лаунчер у вас є три варіанти чим зайнятися далі: пройти одиночну гру, підключитися до многопользовательском сервера або перейти в світи Minecraft. Якщо у вас немає друзів, знайомих з цією грою, то краще починати з одиночної гри. Якщо ж у вас є люди готові відкрити перед вами всі секрети Minecraft, то пряма дорога до них на сервер або в їх світ. Щоб не заплутувати, відразу уточнимо — мультиплеєрний сервер, це світ запущений у кого-то на власному комп'ютері. Доступність цього сервера, моди і зміни на ньому цілком і повністю залежать від його власника. А світи Minecraft, це ігри працюють на серверах Mojang. Створюючи такий світ, можна завантажити на них своє збереження (з якимись змінами), але при цьому є обмеження на розмір файлу (до 5 Гб). За підтримку миру в онлайні з його творця знімається щомісячна плата, а ті кого він запросить приєднається до подорожі, будуть грати безкоштовно. Причому поки оплачена підтримка, сервер доступний в будь-який час дня і ночі.

    В режиме созидания можно с легкостью построить что угодно. Даже летающий космический замок

    При виборі одиночної гри нам буде надана можливість створити свій перший світ. Як мінімум потрібно придумати йому назву. А так само можна ще вибрати один з п'яти режимів гри. За замовчуванням ми починаємо в режимі «виживання». В ньому можна добувати ресурси, створювати речі, заробляти досвід і піклуватися про те, щоб наш герой не помер від голоду і міг захистити себе від ворожих персонажів. Для досвідчених гравців є «важкий режим» - більш складна версія «виживання», плюс у разі загибелі персонаж не відроджується. Для тих, хто хоче створювати щось своє, є режим «творення». У ньому гравець перетворюється на ігрового бога — стає безсмертним, може літати, а так само створювати і руйнувати будь-які блоки. Цей режим те що потрібно, якщо ви хочете створити власну мапу для мультиплеєра. Вибирати «пригода» варто тільки якщо ви збираєтеся зіграти на карті створеної для цього режиму. У ньому ваш персонаж отримує здатність використовувати важелі і кнопки. При цьому руйнувати і складати один на одного можна тільки дозволені блоки (на відміну від виживання, де таких обмежень немає). Це своєрідний захист від того, що гравець не захоче виконувати завдання, а просто прямо проб'є дорогу до головного призу карти. Останній режим «спостерігач». В ньому ми стаємо безтілесним привидом, який може подорожувати по світу і заглядати у всі його куточки, але при цьому ми ніяк не можемо з ним взаємодіяти.

    Игру можно начать и в горах

    Отже, ми створили свій світ і почали гру. З'явившись, насамперед озирніться навколо. Світ Minecraft не висічений у камені, а генерується при створенні випадковим чином. Тому ви можете опинитися поруч з селом комп'ютерних персонажів, так і на острові посеред океану. І якщо перший варіант один з найлегших, то з другим зможуть впоратися тільки досвідчені гравці. Так що якщо ви раптом виявили себе в зовсім вже ворожих умовах, то просто вийдіть і створіть новий світ.

    Первый день в Minecraft

    За великим рахунком, для нормального початку гри досить щоб поруч росло хоча б пара дерев і де-небудь неподалік можна було знайти стирчить із землі камінь. А в іншому не важливо джунглі навколо, літаючі острови або пустеля — для успішного виживання і розвитку буде досить дерева і каменю. Спочатку нам потрібно добути колод, для цього потрібно просто поламати дерево руками (затиснувши ліву кнопку миші). З ломаемого дерева будуть висипатися блоки колод, які потрібно підбирати. Зібравши п'ять блоків ми можемо створити дерев'яну кирку. Спочатку з двох блоків складених в ряд створюємо палиці. А потім складаємо букву Т з залишків дерева — основа з двох палиць, а поперечину — з колод. Озброївшись цією киркою починаємо розбивати камінь і отримані блоки використовуємо для посилення кирки. І ось ми вже в кам'яному віці!

    Кирка - самый востребованый инструмент в Minecraft

    Далі виготовляємо меч, піч (немає сенсу перераховувати всі «формули створення» - їх в інтернеті повно, та й гра підкаже) і готуємося до своєї першої ночі. З приходом темряви починають з'являтися ворожі істоти. У світі Minecraft це в основному зомбі, скелети та інша схожа казкова живність. Можна з ними боротися (щоб заробити досвід), а можна (і бажано для перших ігрових днів) побудувати або знайти притулок, в якому можна переночувати. Причому мало просто поставити стіни. Ще потрібно забезпечити досить яскраве освітлення, щоб вороги не з'явилися в ньому. Тут нам допоможе дерево чи вугілля (якщо ми його до цього моменту знайдемо).

    От некоторых противников лучше убегать

    З десяток смолоскипів дадуть можливість спокійно перечекати темряву, а з світанком нашим новим завданням стає пошук їжі, щоб наш персонаж не голодував. Тут є кілька варіантів: можна збирати гриби (якщо вони є в нашій місцевості), полювати (якщо поблизу є яка-небудь м'ясна живність ніби овець), ловити рибу (якщо у нас поруч водойма і є все потрібне для вудки), або засіяти поле зерном, здобутим за «знищення» трави.

    Много дней в Minecraft могут вылиться в появление в игровом мире целых королевств

    Забезпечивши базові потреби з безпеки і харчування, ми вже можемо задуматися про щось більше. Подорожі (у тому числі і в інші виміри), будівництві більш надійного і красивого житла, видобутку більш цінних матеріалів для створення кращих інструментів і озброєння, приручення тварин, торгівлю з комп'ютерними персонажами, будівництві незвичайних пристроїв і автоматизації видобутку ресурсів. В загальному справ, як і в реальному світі, вище даху. І набагато веселіше ними займатися, якщо поруч є друзі, які допоможуть у скрутну хвилину і розділять радість успіху.

    Застраивать летающий остров - одно из самых интересных развлечений для группы друзей

    Так, освоївши і спробувавши Minecraft, дуже складно утриматися від того, щоб не залучити в гру друзів і знайомих. Вона захоплює незнаними просторами, багатим світом і майже нескінченним потенціалом для створення своїх пристроїв, будівель і навіть світів. І це ще одне пояснення дивовижної популярності цієї гри.

    Коментарі

    Всього : 0 кометарів

    Схожі огляди

    close