preload

098 390-75-90

098 390-75-90
Графік роботи:
Контакт-центр: Пн-Вс 09:00-21:00
Магазин: Пн-Вс 10:00-21:00
Каталог
  • Геймінг і кіберспорт
  • Поп-культура
  • Товари для дітей
  • Франшизи
  • Блог
  • Акції
  • Уцінка
  • Геймінг
  • Fan store
  • Товари для дітей
  • Новинки
  • Знижки
  • 0 0

    Що таке кіберспорт

    news_title

    calendar 17.11.2018

    Кіберспорт... для людини, далекої від ігор, саме це слово представляє загадку. Спорт — змагання в якійсь діяльності, що дозволяє порівняти вміння та фізичні/інтелектуальні здібності людей. І кібер — приставка, що позначає щось що відноситься до комп'ютерів і цифрових технологій. Так можна подумати, що це змагання між комп'ютерами або роботами. Але ні, змагаються все ще люди, тільки міряються вони не фізичною силою, а своїми навиками у відео-іграх.

    Як з'явився кіберспорт

    Первые автоматы ведущие учет очков и таблицу победитлей повторяли аттракционы из развлекательных парков

    Зародження кіберспорту можна простежити до часів популярності подорожуючих парків розваг, у яких було повно різних атракціонів. Пізніше частина з них була реалізована у вигляді механічних автоматів з підрахунком зароблених очок, потім електронних, а ще пізніше — комп'ютерних ігор. В принципі, будь-яка гра в якій можна заробляти бали і їх одержання залежить не від щасливого випадку, а від вмінь гравця, з часом опинялася в епіцентрі змагань. Не важливо, персональних між парою особливо фанатичних гравців, або національних, організованих розробником або дистриб'ютором автоматів. Але навіть великі турніри залишалися, по своїй суті, містечковими заходами, що привертають завсідників ігрових залів.

    По современным меркам выглядит неказисто, но в свое время Doom 2 был вершиной технической мысли

    Все змінилося з появою комп'ютерних ігор з підтримкою гри по мережі. Першопрохідцем у цьому можна назвати DOOM 2, в якому з'явилася можливість зійтися в бою з суперником, що знаходяться в сотні, а то й тисячі кілометрів від тебе. І такі маніяки знаходилися, навіть не дивлячись на крайню дорожнечу комп'ютерів в далекому 1993 році. Правда перша міжнародна ліга професійних кибератлетов (гравців у комп'ютерні ігри) утворилася трохи пізніше і навколо іншої гри — у 1997 році в Quake. І це не дивно, адже Quake і створювався як мережевий багатокористувацький шутер. Його розробники створили ідеальну (як на ті часи) гру навколо якої кристаллизовалось кіберспортивне співтовариство.

    Будущее отечественного киберспорта ковалось в компьютерных клубах, где по сходной цене можно было поиграть за дорогущим по тем временам ПК

    Перші ігри підходять для кіберспорту створювалися під гравців індивідуалістів. Турніри з Quake, StarCraft збирали безліч команд однієї людини. Так, у них були режими для парних команд, але і в них гравці співпрацювали остільки-оскільки. Тому коло успішних кіберспортсменів обмежувався видатними одинаками. Прорив у розвитку кіберспорту стався з виходом командних змагальних ігор. Перший командний тактичний шутер Counter Strike (виник як мод до Half Life), перша онлайнова бойова арена (MOBA) DotA (теж з'явилася як мод до Warcraft 3).

    Современные иконы киберспорта выглядят заметно симпатичней чем Doom 2

    Ці ігри стали золотим стандартом для розробників мріяли створити власний проект з прицілом на потрапляння в ряд кіберспортивних дисциплін. Більшість таких розробок провалювалися в продажу, так як скочувалися в просте копіювання, не додаючи нічого нового. Втім, з часом з'явилися і гідні спадкоємці, перехопивши прапор у лідерів кіберспорту. Також стали з'являтися і нові типи кіберспортивних дисциплін. Наприклад, командні танкові «шутери», гоночні і футбольні симулятори, або, особливо популярний зараз, жанр королівської битви.

    Киберспортивные ігри

    Змагання команд залучили набагато більше учасників і глядачів, точно так само як футбольні чемпіонати привертають більше уваги ніж змагання в окремих видах спорту. Адже спостерігати за ними набагато цікавіше — тут проявляються не тільки індивідуальні навики гравців, а ще і спрацьованість команди. Адже в командній грі часто важливо бути не просто кращим снайпером або бійцем ближнього бою. Потрібно вміння прикрити своїх товаришів або почекати, коли цього вимагає хід гри. В таких іграх група талановитих одинаків програє навіть середнім по силі, але злагоджено працюють командам. Команда просто переловит їх по одному, поки ті будуть намагатися особисто завоювати перемогу.

    Современные компьютерные клубы, это уже не просто помещение с компьютерами, а площадка для проведения турниров

    І командні ігри стали основою, навколо якої сформувався кіберспорт в сучасному своєму вигляді. Успішні команди перших поколінь, досить швидко трансформувалися в киберспортивные організації. Не просто групу спрацювали любителів гри, а комерційно успішні проекти з декількома командами виступають у різних кіберспортивних дисциплінах.

    На форме киберспортсменов рекламы не меньше чем на болидах Формулы 1

    Важливу роль у швидкому становленні кіберспорту зіграли спонсори. Це не тільки виробники ігрової периферії, але і компанії бажають привернути основну аудиторію комп'ютерних ігор — молодь. Багато з них підтримували і підтримують одну або кілька кіберспортивних команд. Зрідка вони навіть стають титульними спонсорами, привласнюючи обраної команді своє ім'я. Для брендів це реклама та підвищення іміджу, а для кіберспортсменів — можливість присвятити весь свій час відточуванню навичок, а не витрачати його на рішення «мирських справ. За фактом, участь у кіберспортивних організаціях перетворилося в таку ж роботу, як і гра в традиційних професійних спортивних лігах.

    Церемония открытия WCG очень сильно перекликалась с олимпиадой

    І, звичайно ж, кіберспорт не був би спортом без своїх змагань. Тут теж величезну роль зіграли спонсори. Так, багато технічні (і не тільки) компанії хоч раз, та й огранизовывали свої власні турніри з популярних ігор. Тут варто особливо відзначити внесок Samsung – компанії, яка вивела киберспортивные змагання на міжнародний рівень, ставши головним спонсором WCG (World Cyber Game – кіберспортивного аналога олімпійських ігор, що проходив щорічно з 2000 по 2014 рік).

    Мечта многих команд - кубок победителей ESL PRO LEAGUE

    Також великий вплив справила компанія Intel. Яка, вирішивши організувати турнір Intel Extreme Masters, прискорила розвиток свого підрядника щодо організації заходу — європейської кіберспортивної організації «Electronic Sports League». Завдяки підтримці Intel, ESL змогли створити одну з найбільших кіберспортивних ліг, представлену як локальними аматорським змаганнями, так і професійними турнірів міжнародного рівня.

    Кіберспорт в Україні

    Ще один значимий організатор кіберспортивних турнірів, вітчизняний проект Star Ladder, отримав потужний стат завдяки підтримці ASUS і того ж Intel. Той же Star Ladder є одним з найбільших операторів онлайн трансляцій кіберспортивних турнірів. У цьому плані наші співвітчизники також вделают величезний внесок у популяризацію змагань.

    У Star Ladder своя атмосфера

    Наші співвітчизники відомі не тільки як організатори турнірів, а і як успішні кіберспортсмени. На рахунку українських геймерів безліч перемог практично у всіх дисциплінах, як у турнірах часів зародження кіберспорту, так і в сучасних лігах. Тут окремо варто згадати саму відому українську кіберспортивну організацію - це Natus Vincere (скорочено na'vi). Почавши свій шлях як успішна команда по Counter Strike, na'vi розширили свою зону інтересів і зараз її склади представлені у всіх популярних кіберспортивних напрямках.

    Нельзя написать о киберспорте и не поставить фотографию наших чемпионов - NAVI

    Ніж комп'ютерні ігри гірше шахів?

    Питання, звичайно, заданий не всерйоз. Онлайн-аудиторія великих кіберспортивних заходів вже давно вимірюється мільйонами глядачів. Їх транслюють по ТБ, а на фінали збираються повні стадіони вболівальників. У кіберспорті вже не рідкісні трансфери (купівля одними командами гравців інших команд). А матчі з популярним дисциплін міцно засіли в списках операторів приймають ставки на перемогу однієї з команд. Все це демонструє, що кіберспорт — вже не просто іграшки, а хоч і молодий, але вже повноцінно сформована напрямок індустрії розваг, яка має потенціал не менший ніж у звичних не комп'ютерних видів спорту.

    Крупные турниры это уже не просто собрание геймеров, а масштабные шоу

    Коментарі

    Всього : 0 кометарів

    Схожі огляди

    close